Van deze auto kan de aanbieder de onderhoudsgeschiedenis laten zien. Dat kan in het ouderwetse boekje staan, maar steeds vaker wordt dit digitaal bijgehouden in het DSR. DSR staat voor Digitaal Service Register.
NAP
NAP
Het NAP-logo staat alleen bij voertuigen die gecheckt zijn bij de RDW en waarbij de RDW een logisch oordeel heeft afgegeven ten aanzien van de reeks kilometerstanden.
Specificaties
Kenteken
NL
6XBN74
BTW of MargeIncl. BTW
Datum eerste toelating30-06-2014
Datum eerste toelating (internationaal)30-06-2014
APK vervaldatum28-12-2024
Tellerstand
74.196 KM
CarrosserieHatchback
KleurWit Parelmoer
InterieurkleurZwart
Aantal deuren5
Aantal zitplaatsen5
Gewicht1405 kg
Aantal handzenders2
Motor en transmissie
BrandstofElektrisch
TransmissieAutomaat
Topsnelheid144 km/h
Acceleratie (0-100 km/h)11.5 seconden
Koppel0 Nm
Overige
Anti blokkeer systeem
Anti doorslip regeling
Bestuurdersairbag
Bluetooth
Elektronisch stabiliteits programma
Elektronische remkrachtverdeling
Hoofd airbag(s) achter
Hoofd airbag(s) voor
Oplaadmogelijkheid
Passagiersairbag
Zij airbag(s) voor
Exterieur
Achterruitwisser
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Extra getint glas achter
Lichtmetalen velgen 16"
Metaalkleur parelmoer
Mistlampen voor
Solar spoiler
Sportvelgen
Interieur
Achterbank in delen neerklapbaar.
Airco (automatisch)
Elektrische ramen voor en achter
Microvezel bekleding
Middenarmsteun voor
Comfort
Boordcomputer
Cruise control
Regensensor
Infotainment
Audio-navigatiesysteem
Multimedia-voorbereiding
Stuurwiel multifunctioneel
Veiligheid
Alarm klasse 1(startblokkering)
Camera achterzijde
Beschrijving
Deze Nissan Leaf 24Kwh verkeerd in nette staat en is net voorzien van een nieuwe APK .
Deze Leaf is niet standaard wit maar uitgevoerd in Wit Parelmoer !
Bij particuliere aanschaf kunt u €2000,- subsidie(Subsidieregeling Elektrische Personenauto’s Particulieren) aanvragen op deze prachtige Nissan Leaf 24Kwh.
Eerste jaren wegenbelastingvrij, onderhoudsvriendelijk en groen(goedkoop) rijden. Beperkte inruil mogelijk informeer vrijblijvend.
Hoewel de techniek van het elektrische voertuig het toelaat om de architectuur compleet anders op te zetten, bleef Nissan dicht bij wat we gewend zijn. De Leaf is een strak vormgegeven hatchback met een praktische opzet. En wanneer we achter het stuur plaatsnemen, valt op dat de indeling van het dashboard ook redelijk in de buurt is gebleven van wat we gewend zijn. De Leaf is binnenin vrij conventioneel. Uiteraard zijn er genoeg details die verraden dat je met een anders-dan-anders-auto op pad bent. Een versnellingspook zit er niet in, maar daarvoor in de plaats tref je een bolletje aan waarmee je de rijrichting kunt selecteren. De middenconsole is verder zoals-ie vandaag de dag in elke moderne auto zit, compleet met infotainmentent en klimaatregeling. Het instrumentarium zit recht voor de neus van de bestuurder. Wel zo prettig. Alleen meters met een naald op een wijzerplaat ontbreken. Alles wordt digitaal weergegeven. Boven het stuurwiel is prominent de snelheid in beeld. Door het stuurwiel heen vinden we de informatie omtrent verbruik en actieradius. Ook zitten er op het stuurwiel zelf nog wat toetsen om de cruisecontrol en de radio mee te bedienen. Het vinden van de ideale plek achter het stuur gaat gemakkelijk en ook als bijrijder kom je niets te kort. Ook over de achterbank is er weinig schokkends te melden. Met een gemiddeld postuur kun je het er prima uithouden en de afwerking is dik in orde. De aankleding en materialen zijn van een hoog niveau. Jammer is dat de lithium-ionaccu een fors deel van de bagageruimte afsnoept.